Poradna Interaktivní hračky


Autor: | Vloženo: 25.12.2012 000 01:19 | Témata: Poradna Interaktivní hračky

Nefunguje

syn dostal roborybu, super, krásně si s ní pohrál ve vaně, na druhý den však již nefungovala, zkusili jsme vyměnit baterie, ale ryba dál nefunguje. kupovala jsem ji 60 km od bydliště ve Sparkys, kdybych ji jela reklamovat, projedu stejnou cenu...
dalo by se to reklamovat třeba u nás v pompu? díky za rady a tipy.

  • Hanka

    Hanka

    6. ledna 2013

    dobry den, nam ryba taky prestala fungovat hned po prvnim pouziti , poslala jsem ji postou jako reklamaci a oni mi hned poslali novou bez cekani na vyrizeni reklamace. Nakupovala jsem tedy v internetovem obchode

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • Lenka

      9. ledna 2013 - Lenka

      Nakonec měl manžel cestu do Brna, tak jsi vzal na reklamaci, ve Sparkys mu ji bez komplikací vyměnili, nová funguje pořád, je z ní stále nadšený :)


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.