Poradna Fisher-Price Mluvící pejsek

Autor: | Vloženo: 09.12.2015 000 16:10 | Témata: Poradna Fisher-Price Mluvící pejsek

Pejsek je na obrazku jiny nez v obchode

Dobry den, mam dotaz dnes jsem objednala tohoto pejska zaplatila. A za ted jsem si všimla ze pejsek na obrazku se neshoduje s Perském kterého jsem zakoupila. Proč je na obrazku jiny pejsek nez ten kterého nabízíme při prodeji??? A jaky je tam rozdíl? Co mam ted delat kdyz uz je pejsek obednany a zitra se předá dopravci? Chci toho co ke na obrazku a ne toho co se automaticky objevil a ja koupila. Nerozumím proč ke ma obrazku jiné zboží. Diky za odpoved.

  • Nováková Lenka

    Nováková Lenka

    9. prosince 2015

    Dobrý den, tento dotaz musíte směřovat přímo na obchod, ve kterém jste si zboží koupila.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
    • Nikola

      9. prosince 2015 - Nikola

      No ale ja kdyz kliknu tady u vas na jakýkoli obchod tak tam je těm pejsek jiny.. Jakoby bez toho kabatku.. Takze nevim co s tim ted delat?


    • Nikola

      9. prosince 2015 - Nikola

      Tak nemáte chybu vy (v obrazku) kdyz veškeré obchody maji toho stejného pejska? Můžete mi aspoň říct jaky je v nic rozdíl?


  • 9. prosince 2015 - Oficiální zástupce obchodu Dino

    Dobrý den,
    problém může být v tom, že Heuréka bere jinde obrázky a na jiných stránkách texty a skládá k sobě položky, které považuje za stejné, ale
    netuším, kde jste objednala

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Nikola

      9. prosince 2015 - Nikola

      Přímo jsem klikal u obrazku na koupit produkt (doručuje to Ok hračky) zmatky me ze vypadají jinak.. Proto nevim jestli v nich je nějaký rozdíl nebo jsou stejne(jen jeden a kabátě a jeden nez) jestli maji stejne funkce?


  • QUILLCZ

    QUILLCZ

    9. prosince 2015

    Dotaz musíte směřovat urychleně do obchodu kde jste nakoupila. Heureka je srovnávač cen zboží a ne obchod. I když se tak tváří.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Nikola

      9. prosince 2015 - Nikola

      Uz jsem jim psala.. Jeste neodpovedeli.. A podle nabídky maji jen toho pejska co jsem již zaplatila .


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.